Kedves Utazók,

Fejlesztőink hamarosan megkezdik felkészíteni a rendszert a frissítő karbantartásra. Amíg a frissítés előkészülete folyamatban van, az Utazók nem tudnak majd bejelentkezni a játékba. Kérjük, vegyétek figyelembe a frissítés időpontját, és ennek megfelelően tervezzétek be a játékidőtöket.

Miután ez befejeződött, a játék frissülni fog egy új verzióra. Javasoljuk, hogy az Utazók ezt a frissítést Wi-Fi kapcsolaton keresztül telepítsék.


〓Frissítés menetrendje〓

A frissítés karbantartása 2022/09/28 06:00 (UTC+8), és várhatóan 5 órát vesz igénybe.


〓Hogyan frissítsd a játék kliensét〓

PC: Zárd be a játékot, nyisd meg a Genshin Impact Launchert és kattints az Update-re.

iOS: Nyisd meg a App Store-t és koppints a frissítésre.

Android: Nyisd meg a játékot és kövesd a képernyőn kiírt utasításokat. (Másik módszer, ha megnyitod a Google Play Áruházat és rákoppintassz a Frissítésre.)

PlayStation®4 és PlayStation®5: Jelöld ki a Genshin Impact-et a Home oldalon és nyomj rá a BEÁLLÍTÁSOK (OPTIONS) gombra > Frissítések keresése (Check for Update).

Ha bármi problémába ütköznél az új verzióra való frissítés közben, kérjük, ne habozz felvenni a kapcsolatot a Costumer Service-szel. Megpróbáljuk a lehető leggyorsabban, a legjobb tudásunk szerint megoldani a problémát.


〓Kompenzáció〓

  • 300 Primogem
  • (60 Primogem minden óráért, amíg nem lehet belépni).

〓Jogosult〓

Kompenzáció: Minden Utazó, aki elérte az 5-ös Adventure Rangot 2022/09/28 06:00 (UTC+8)-ig.

Kérjük a 3.1-es verzió vége előtt gyűjtsétek be.

Fejlesztőink játékon belüli levél formájában osztják ki a kompenzációt az Utazóknak a frissítést követő 5 órában. A levél a kiküldést követő 30 nap után lejár, ne felejtsd el begyűjteni a hozzá csatolt kompenzációt időben!

További frissítési, bug javítási és más kompenzációs részleteket lásd a Verzió Frissítés Részletekben ami 2022/09/28 07:00 (UTC+8)-kor jelenik meg.


〓Frissítés tartalmának áttekintése〓


‍〓Módosítások és optimalizációk〓

● Ellenfelek

  1. Csökkentettük a Cryo Regisvine boss Frostbite támadása által okozott sebzést, miután az egy bénulásból felépülő karaktert talál el egymás után.
  2. Szabályoztuk az ellenfelek képességének számítási módját (néhány ellenfél képessége valamennyivel kevesebb sebzést fog okozni, néhány ellenfél sebzése ugyanolyan marad).
  3. Optimalizáltuk a Remeték (The Eremites) néhány homokkal kapcsolatos speciális effektjének hatását.

● Rendszer

  1. Amikor a Spiral Abyss chambereinek első feléből a másodikba lépsz, akkor az első félben az ellenfelek és a karakterek által létrehozott építmények megszűnnek (a hátramaradó Elemental Orbok, Elemental Particle-k és a Crystallize reakció által létrejött Crystalok nem tűnnek el).
  2. Szabályoztuk és optimalizáltuk néhány tárgy elrendezési szabályát az Inventory-ban.
  3. Csökkentettük néhány Berendezési tárgy lehelyezését korlátozó feltételeit a Serenitea Potban.
  4. A Genshin Impact 3.1-es verziófrissítése után a Genesis Crystalok minden csomagja visszaáll, és a kezdeti dupla bónuszt fogja biztosítani az első vásárlás alkalmával.
    • A visszaállítás után minden top-up csomag dupla bónuszt biztosít az első vásárlás alkalmával.
    • A fel nem használt top-up bónuszok nem halmozódnak fel. A visszaállítás után nem lesz lehetőség két duplázott top-up bónuszt szerezni.
  1. A Paimon Menüben található kamera funkciója többé nem használható, amikor a karaktereket támadás éri, illetve amikor bizonyos képességeket használnak (a Kamera (kütyü) ebben nem érintett).
  2. Optimalizáltuk a Dendro ikon dinamikus effektjének működését, amikor Dendro karakterért wishelünk.
  3. Szabályoztuk a Viparyas frissítési gyakoriságát. A beállítás után ez megegyezik a Crystal Ores frissítési gyakoriságával.

● Hang

  1. Optimalizáltuk egyes puzzle-tárgyak megoldása közbeni hangteljesítményét.
  2. Optimalizáltuk a „Vintage Lyre” kütyü hangteljesítményét.
  3. Optimalizáltuk az ellenfelek ütésének és a kritikus találatok hangteljesítményét.
  4. Optimalizálásra került a japán és koreai hangalámondás bizonyos küldetésekhez, és optimalizáltuk bizonyos NPC-k koreai hangalámondását.
  5. Optimalizáltuk az egyes tárgyakhoz kapcsolódó angol hangalámondást.
  6. Hozzáadtunk egy olyan funkciót, amellyel ha bizonyos karakterek sivatagi környezetben tartózkodnak, akkor az ehhez kapcsolódó párbeszédek elindulnak.

● Egyéb

  1. Kisebb módosításokat végeztünk Halva és Shahbandar NPC-k pozícióján.
  2. A Truesense Pulse speciális effektek megjelenítése beállításra került.
  3. Beállítottuk a lábnyomok sivatagban való eltűnésének sebességét.
  4. A „Story Quests/Hangout Events” (Történet-küldetések/Hangout események) cím a karakterek Hangout Event (Hangout esemény) oldalán „Hangout Event” (Hangout esemény) címre változott.
  5. Módosítottuk az érctípusokat bizonyos helyeken Sumeru területén: néhány Magical Crystal Ore Crystal Ore-ra módosul.
  6. Módosult a táj egyes részeinek ütközési mérete.
  7. Beállítottuk a Ruin Drake gyengeségeinek speciális effektek megjelenítését, amikor az megbénult és nem nyel el energiát.

*Ez egy fikciós mű, és nem kapcsolódik semmilyen valós személyhez, eseményhez, csoporthoz vagy szervezethez.


Forrás: https://www.hoyolab.com/article/9329778