Cyno

A törvény igazságos, a bűnösök nem tudnak meglépni előle. 

„Sok kutató fél attól az Akadémián, hogy a Főmahamatra megakadályozza majd a kutatásaikat. Ugyanakkor úgy tűnik, hogy feleslegesen aggódnak. A legtöbbjük ugyanis nem ér el olyan eredményeket, amelyek felkeltenék a figyelmét.”

— ezt a választ adta az Erdőőr, Tighnari, amikor Collei a Főmahamatra felől érdeklődött.

Ha egy Akadémiai kutatónak hivatalos megbeszélése van Cynóval, a Főmahamatrával, akkor általában nem egyszerű esetről van szó.

Jobbára, mikor Cyno személyesen jelenik meg, az azt jelenti, hogy ezek a kutatók messzemenőleg áthágták a szabályokat: plagizáltak, megvesztegettek valakit, tudományos csalást hajtottak végre, valótlan nyilatkozatokat írtak, elverték a kutatásokra biztosított pénzeket, összetűzésbe keveredtek egymással, vagy akár lenyúlták mások tudományos írásait – és ki tudja, mi mindenben hibáztak még. Az egyetlen lehetősége ezeknek a kutatóknak az volt, hogy szembenézzenek a Főmahamatra büntetésével.

Ezek a kutatók azonban általában nem igazán fogadják el a rájuk rótt ítéletet.

Legtöbbjük megpróbálja megkenni a Főmahamatrát némi csillogó Morával. Ezen “gazdagok” jobbára sokkal keményebb büntetés elé néznek aztán. Némelyek teljesen irracionálisan megpróbálnak ellenszegülni neki – de ez is csak azt eredményezi, hogy miután megfizették az ellenszegülésük árát, további tortúrának nézhetnek elébe. 

Vannak aztán azok az eszetlenek, akik – amnéziát, tébolyt színlelnek, hogy elkerüljék a felelősségre vonást. De Cyno Főmahamatra hihetetlen türelemmel foglalkozik ezekkel az emberekkel is. Saját szavaival élve:

Matraként az a feladatom, hogy segítsek az embereknek “emlékezni” az általuk vétett hibákra.

Karakter

 

  • Csillag Rang: 5 ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Alternatív Név: A Titkok Bírája (Judicator of Secrets)
  • Cím: Főmahamatra (General Mahamatra)
  • Szervezet/kör: A Csend Temploma (Temple of Silence), Matra
  • Származás: Sumeru
  • Csillagkép: Arany Farkas (Lupus Aureus)
  • Vision/elem: Electro
  • Fegyver: Lándzsa (Polearm)

Információ

 

  • Nem: Férfi
  • Születésnap: Június 23.
  • Életszakasz: 18-20 év
  • Magasság: 161 cm
  • Japán szinkronszínész: Irino Miyu (入野 自由)
  • Kínai szinkronszínész: Li Qingyang (李轻扬)
  • Angol szinkronszínész: Alejandro Saab
  • Koreai szinkronszínész: Lee Woo-ri (이우리)

Karakter Történet

Karakter Történet Részletek


Főmahamatraként, a Matrák vezetőjeként Cynót jól ismerik az Akadémián.

Az ő feladata, hogy elkapja azokat, akik megsértik az Akadémia szabályait és előírásait, véget vessen az illegális kutatásoknak és fenntartsa az Akadémia által előírt rendet. Ennek ellenére a kutatók nagy része úgy érzi, hogy a Főmahamatra mást sem csinál, csak gátolja a tudományos fejlődést és akadályozza a tudományos kutatásokat. Egyesek még azt is állítják, hogy Cyno “elvágja a tudás felé vezető utat”, és így komoly fenyegetést jelent minden tudásszomjjal rendelkező kutató számára…

A kutatók emiatt idővel elkezdtek csendben elslisszolni Cyno elől, amikor csak meglátták, hogy még csak találkozniuk se kelljen vele.

A Főmahamatrát azonban nem igazán érdeklik az ilyen dolgok.

Ha ez a túlzó imázs valóban képes elrettenteni néhány kutatót a szabályszegéstől, akkor az az ő munkavégzését csak megkönnyíti.

Ráadásul, hogy az Erdőőrként dolgozó barátja szavaival éljünk:

“A legtöbb kutató által végzett kutatás annyira jelentéktelen, hogy azzal egy Matrának sem éri meg foglalkozni.”


Karakter Történet 1

A bölcsesség képes megvilágosodást hozni a kutatók számára, azonban mélyreható arroganciához is vezethet.

Az Akadémia történelmében sok kutató használta fel a tudását arra, hogy bűncselekményeket hajtson végre.

Egyszer például volt egy Amurta, aki a Specterek testének felfúvódási határait vizsgálta. A teszthez egy illegális katalizátort használt, hogy egy hihetetlen méretű Spectert hozzon létre, amely később felrobbant és a földdel tette egyenlővé az egész kutatóintézetet. Aztán volt egy másik kutató Spantamadból, aki a Ruin Guardok földművelő képességeit szándékozta felmérni, de kutatása végül csak tönkre tett számos mezőgazdasági területet, valamint komoly sérüléseket okozott több gazdálkodónak is. További töméntelen bűncselekmény is történt tudományos csalással és a tudás személyes haszonszerzés céljából történő alkalmazásával kapcsolatban…

Az ilyen kutatókat, akik nem tartják be a törvényt és emiatt veszélyt jelentenek mások számára, végül mind a Cyno által vezetett Matra veszi üldözőbe és bírálja el.

Ezek a kutatók, amikor a Matra elé kerülnek, még csak meg sem erőltetik magukat, hogy igazolják tetteiket. Az okok között általában a hirtelen elvágott pénzügyi források, az Akadémia egyes kutatók felé tanúsított kivételezése, vagy a munkájuk eredményének ellopása szerepel… Néhányan még a Matrát is megvádolják azzal, hogy féltékenységből nem engedik nekik befejezni a kutatásukat.

Cyno ezekre a vádakra nem is reagál, csak igyekszik az összes ilyen locsogó bűnözőt megfékezni és bíróság elé állítani.

Akik megszegik a szabályokat, millió okot képesek felhozni, hogy miért tették. Sorsuk azonban csak egyféleképpen végződhet.


Karakter Történet 2

A Főmahamatra neve az Akadémia falain túlra is eljutott.

Az Avidya Erdő Erdőőre egyszer látta a Főmahamatrát az éjszaka közepén csendben átszelni az erdőt. Egy Apam Erdő szélén élő személy tisztán emlékszik rá, hogy egy fehér hajú tinédzser egyszer egy tál vizet kért tőle, aki később egyedül indult el az erdő mélyére egy utazótáskával a hátán. A Sobek Oázisnál pihenő kalandorok állítják, hogy egyszer útbaigazítást adtak Cynónak, aki egy szörnyektől hemzsegő terület felé tartott. Még a legbüszkébb kereskedők és a Hatalmas Vörös Homoktenger Kincsvadászai sem mernek keresztbe tenni a Főmahamatrának. Jól megtanulták a leckét egy zsoldoscsapat példájából, akiket a sivatagban iktattak ki, amiért körözött kutatókat bújtattak.

Ugyanakkor azok a bűnözők, akik Cyno kezei közé kerülnek, általában teljesen más okból tisztelik a Főmahamatrát.

A bűnözők, amikor megszöknek az Akadémiáról, általában hatalmas pánikban vannak, így néha egészen veszélyes helyekre képesek kóborolni. Cyno azonban ahelyett, hogy hagyná őket bűnhődni, hezitálás nélkül siet a segítségükre. Ezt persze csak azért teszi, hogy vissza tudja őket vinni az Akadémiára, hogy ott nyerjék el méltó büntetésüket.

Egy bűnöző, aki éppen Cyno társaságában szelte át a Hatalmas Vörös Homoktengert megkérdezte tőle, hogy miért teszi ezt.

– Csak a törvény ítélkezhet feletted, az én feladatom pedig az, hogy megméretteselek. – válaszolta Cyno.

Miután kiengedték a börtönből, a kutató, aki egy diplomás Vahumana volt, regényt írt az Akadémiára való visszatérésükről, aminek “A bandita” címet adta. A könyv azóta is bestseller az Akadémián. A kutatót még a Vahumana is meghívta előadást tartani, amelyen részletesen kifejtette az “igazságosság” könyvben való ábrázolását.

Cyno szerint azonban a könyv bizonyos részei erősen túlzóak. Valójában nem találkoztak Deshret Király szörnyeivel, illetve egy sivatag mélyén lévő labirintusba se tévedtek, hogy túléljenek egy hatalmas homokféreg által létrehozott homokvihart.

Ugyanakkor Cyno értékelte az őszinteséget, amivel a szerző a saját bűneiről írt, valamint hogy emlékezteti az olvasót arra, hogy ne kövessenek el bűncselekményeket.


Karakter Történet 3

Az Akadémián a Matra irodájának már csak az említése is szívproblémákat képes okozni a kutatóknak.

A Matra híres “ördögi cselekedetei” mellett az az ijesztő és érces nevetés zavarja őket a leginkább, amely az irodából szűrődik ki minden egyes alkalommal, amikor Cyno besétál…

A kutatók szentül hiszik, hogy a Matra így fejezi ki önelégültségét, amikor Cyno ítéletet hoz pár szerencsétlen kutató felett.

Azt azonban csak a Matra tudja, hogy a nevetés csupán Cyno különleges humorára adott válasz.

– Egyszer dolgoztam egy olyan ügyön, ahol egy kutató hatalmas nyomás alatt állt, mivel a tanulmányát már számtalanszor visszautasították a felülvizsgálati ellenőrzésen. Végül a felülvizsgálati bizottság lefizetésével sikerült neki elfogadtatnia a disszertációját. Ugyanakkor a tanulmányban szereplő adatok annyira hibásak voltak, hogy nem sokkal ezután tanulmányi csalás miatt leplezték le. Amikor letartóztattam, megkérdezte, hogy mit rontott el?…

Rövid szünet után, Cyno folytatta:

– A tanulmányodat. – válaszoltam.

Mivel az összes Matra csak csendben ült a helyén, Cyno elkezdett aggódni, hogy talán nem értették a viccet, úgyhogy komoly arckifejezést öltött, és nekiállt azt elmagyarázni.

– Na, figyeljetek, a történet érdekessége abban rejlik, hogy amikor megkérdezte tőlem, hogy mi volt a gond, akkor azt várta, hogy majd azt mondom neki, hogy ott rontotta el, amikor megvesztegette a bizottságot az akadémiai nyomásgyakorlás hatására. Ennek ellenére én azt válaszoltam neki, hogy rossz következtetésre jutott a dolgozatában. Azért jó ez a vicc, mert megváltoztattam a témát, amiről éppen szó volt…

Miután befejezte a magyarázást, a Matrák először összenéztek, majd száraz és erőltetett nevetésben törtek ki.

A kínos nevetés különös emberi melegséget csempészett az egyébként gyakran komor és barátságtalan irodába.

Ugyanakkor, hogy elkerüljék a hasonlóan kellemetlen szituációkat, a Matra arra a megegyezésre jutott, hogy miután Cyno befejezi a viccmesélést, mindenki kierőltet magából egy vagy két kacajt, nehogy elkezdje elmagyarázni őket.

Abban az esetben azonban, ha egy Matra megpróbálja utánozni Cyno stílusát, akkor őt a többiek kíméletlenül megbüntetik, például elkobozzák tőle a menzajegyeit.

Elvégre egy Cyno bőven elég az egész divízió számára.


Karakter Történet 4

Cyno mindig is úgy gondolta, hogy a Matra nem a tudásszomjjal rendelkezők ellensége.

Cyrus, Cyno korábbi tanára egyszer azt mondta neki, hogy az Akadémia törvényei nélkül a “tudás” rövidesen “katasztrófává” változna.

A “tudás” elszabadult foszlányai ugyanis a legjobb csalétkek az érdektelenség tengerében, amelyek a mélységbe csalogatják a tudás után kutató ártatlanokat.

A kutatók túlságosan arrogánssá és vakmerővé is válhatnak, olyannyira, hogy még az élet és a halál befolyásolását is megkíséreljék, az emberi élet tiszteletének hiánya miatt; és ezzel helyrehozhatatlan károkat okoznának a világban.

A bölcsek folyamatosan új szabályokat és előírásokat vezetnek be pontosan azért, hogy biztosítsák, hogy az Akadémia tudósait nem vezetik félre az ehhez hasonló tudásfoszlányokkal.

A Matra levadássza azokat, akik megszegik a törvényt, majd ugyanezen törvények alapján ők hoznak ítéletet is a törvényszegők felett. Emiatt inkább az Akadémia tudósainak “védelmezőiként” lehetne rájuk hivatkozni.

A kutatók szemében ennek ellenére ők csak egy csapat “bomlasztó” egyén, akik folyamatosan és erőszakosan elvágják őket a tudás felé vezető úttól.

“Buta humanoid Gombák”, “Mr. Ezt-Nem-Teheted-Meg”, “Tanulmányaprítók”… Ezekkel a becenevekkel illetik a Matrát.

A becenevek közül “az Akadémia Sumpter Beast-jei” a leghírhedtebb, ami egy Haravatat kutató fejéből pattant ki.

Amikor a Matra először hallotta ezt az elnevezést, a legtöbbjük egészen felbőszült, mivel úgy vélték, hogy a kutatók meglehetősen kevésre tartják a munkájukat.

Ezzel szemben Cynónak valójában tetszett a név.

– Mi Matrák valóban Sumpter Beastek vagyunk, akik az Akadémia falai között járnak, hátukon cipelve a szabályokat és az előírásokat. A jogaink gyakorlása során ezt mindig észben kell tartanunk.

A Főmahamatra rövid gondolkodás után még hozzátette:

– Ráadásul nem is hasonlíthatnánk jobban a Sumpter Beastekhez, hiszen mindig elkerüljük az értelmetlen vitákat, amelyek helyett inkább arra koncentrálunk, hogy khm, eljussunk a kívánt célunkig.


Karakter Történet 5

Amikor az Akadémiát először létrehozták, akkor a kutatói határtalan képzelőerejüket és innovációikat a lehető legnagyobb mértékben aknázták ki a rendelkezésükre álló bőséges erőforrásoknak köszönhetően.

Átformálták a domborzatot, irányították az időjárást, újraalkottak ősi relikviákat… Amikor azonban a föld tudása már nem tudta kielégíteni telhetetlen kiváncsiságukat néhány kutató a csillagos égbolt felé fordította a figyelmét, míg mások megpróbáltak beavatkozni az élet és a halál természetes körforgásába.

Az ilyen fajta tudományokhoz azonban még hozzányúlni sem szabadna.

Hogy megakadályozzák a tudósokat a saját tudományuk által való pusztulástól, a bölcsek hat fő bűnt határoztak meg.

Azt mondták, hogy a világ minden gaztette ebből a hat bűnből származik.

Az első az emberi evolúcióba való beavatkozás;

A második az élet és a halál körbeforgásába való beavatkozás;

A harmadik az univerzumon túl létező dolgok firtatása; 

A negyedik a szavak eredetének vizsgálata;

Az ötödik az istenek áhítat nélküli tisztelete;

A hatodik a titkok felfedése a félelem legkisebb jele nélkül.

A bölcsek azóta újabb és újabb szabályokat és előírásokat vezetnek be a hat főbűn alapján, miközben módosítják és felülvizsgálják a régebbieket. A Matra tartatja be a törvényt, a kutatók pedig a szabályoknak megfelelően látják el szerepkörüket.

Ilyen módon az Akadémián minden a kívánatos módon működik, és az Akadémia és a tudósai a tudás virágzó fényével haladnak előre azóta is.

Az idő múlásával a hat ősi bűnt a legtöbben elfelejtették, és az ambiciózus személyek mozgásba lendültek…

Cyno, a jelenlegi Főmahamatra azonban változatlanul tudja, hogy mi a dolga.

Ő a hat ősi bűn alapján ítéli el igazságosan a törvényszegőket.

Ez alól még a bölcsek sem lehetnek kivételek.


Cyno Genius Invokation TCG kártyatartó dobozaCyno’s Genius Invokation TCG Deck Box

Ez a kártyatartó doboz Cyno legkedvesebb tulajdona. Ebben tárolja a Genius Invokation TCG pakliját.

A doboz külsejét több réteg, kiváló minőségű bőr borítja, a varratait pedig gondosan kezelték. Mindaddig, amíg a bőrre rögzített kötél szorosan be van kötve, a doboz teljesen zárt, és még egy csepp víz sem képes átjutni a burkolaton. A doboz belsejét selyem borítja, ami csökkenti a kártyasarkak gyűrődésének az esélyét. A bolt tulajdonosa szerint a selymet Liyuéból importálták és első osztályú Silk Flower-öket használtak fel a készítéséhez. A dobozhoz még egy erős bőr szíj is tartozik, amivel a vevő bárhova fel tudja magára erősíteni azt. A doboz felületére még a Genius Invokation TCG logóját és a tulajdonos nevét is beledomborították.

Cyno a legerősebb pakliját tette ebbe a dobozba. Úgy véli, hogy amíg ezzel a paklival játszik, addig legyőzhetetlen.

Ehhez természetesen játékosokat is kell találnia, akik hajlandóak vele megmérkőzni.

Hmm… Vajon ráér most az az Erdőőr?


Vision

Rengeteg történet kering az Akadémián arról, hogy Cyno hogyan kapta meg a Vízióját.

Vannak, akik azt mondják, hogy egyszer egy kutató letartóztatásával bízták meg, aki a hamisított Víziók gyártásának módszereit tanulmányozta. A kutató korábban vásárolt egy tulajdonos nélküli Víziót a kutatásához, ez lett később Cyno Víziója. Néhányan úgy hiszik, hogy Cyno valójában Deshret Király egyik leszármazottja. Szerintük Cynót a Hatalmas Vörös Homoktenger egyik templomában, egy ismeretlen Hermanubis pap nevelte fel, aki már régóta fejlesztette Cyno akaratát és erejét, hogy amikor készen áll rá, akkor Víziót adjon neki és kötelezze a sivatag átszelésére, hogy az Akadémiára érve végrehajtsa Hermanubis kívánságát. Néhány összeesküvés-elmélet szerint Cyno Víziója szorosan kapcsolódik az Akadémia bizonyos rejtett és tiltott technológiáihoz. Máskülönben hogyan érdemelhette volna ki az Akadémia egyik pozícióját egy sivatagi gyökerekkel rendelkező alak?

A történetek valóságtartalmáról senki sem meri megkérdezni Cynót, akinek jobb dolga is van annál, minthogy ilyen röhejes pletykákkal foglalkozzon.

A igazság az, hogy egészen egyszerű módon tett szert a Víziójára.

Egy nappal azelőtt történt, hogy Főmahamatra vált volna belőle. Szokásához híven miután befejezte a munkáját Matraként, Cyno a könyvtárba ment, hogy az Akadémia szabályaival és előírásaival foglalkozó könyveket olvasson. Még ma is tisztán emlékszik rá, hogy aznap a bölcsek által lefektetett hat fő bűnnel kapcsolatos könyvet olvasott. A hat fő bűnt tartják minden bűncselekmény eredetének, és emiatt ezek az alapjai a modern Akadémia törvényeinek és szabályainak. Éppen a titkok félelem nélküli felfedéséről szóló fejezetet olvasta, amelynek egyes részeit képtelen volt megérteni, ezért inkább lehunyta a szemét és gondolkodni kezdett. Mikor kinyitotta a szemét az első dolog, amit észrevett, az a könyv lapjára gondosan  elhelyezett Vízió volt.

Cyno ránézett a Vízióra és elmélkedésbe kezdett. Először is megállapította, hogy nincs olyan szabály, amely megtiltotta volna, hogy valaki Víziót kaphasson. Ezután átfutott néhány akadémiai esetet, amelyeknek köze volt Víziókhoz és megbizonyosodott róla, hogy ez nem valami rosszindulatú tréfa volt. A továbbiakban azon tűnődött, hogy milyen kihívásokkal fogja magát szemben találni Főmahamatraként, és hogy a jövőbeli tárgyalásain hogyan lehet segítségére ez a Vízió… Miután gondosan mérlegelte a pro és kontra érveket, Cyno végül határozottan elfogadta az istenek ajándékát.

Addigra a reggeli napsugarak már beszűrődtek az ablakokon. Cyno elhagyta a könyvtárat, és a Víziójával és a még be nem fejezett olvasmányával a kezében a beiktatásának helyszínére tartott.

Ha minden jól megy, akkor fél órán belül az Akadémia Főmahamatrájává válik.

Rá fogják bízni azt a szent hatalmat, hogy ítélkezzen a vétkezők felett, a Víziója pedig gondoskodni fog arról, hogy ezt az isteni kiváltságot rendeltetésszerűen gyakorolja majd.

KÉPESSÉGEK (TALENTS)

KÉPESSÉGEK (TALENTS)


  • Normál Támadás: Legfeljebb 4 egymást követő csapást hajt végre.
  • Feltöltött (Charged) Támadás: Bizonyos mennyiségű Állóképességet (Stamina) felhasználva előrelendül és sebzi az útjába kerülő ellenfeleket.
  • Zuhanó (Plunging) Támadás: A levegőből a földbe csapódik, miközben sebzi az útjába kerülő ellenfeleket, becsapódáskor pedig területi sebzést okoz.

Elemental Skill – Secret Rite: Chasmic Soulfarer

Gyors döfést hajt végre, Electro sebzést okozva az útjába kerülő ellenfeleknek.Amikor Cyno az Elemental Burst “Sacred Rite: Wolf’s Swiftness” által létrehozott Pathsworn Pathclearer állapotban van, akkor a döfés helyett egy Mortuary Rite-ot hajt végre, amely területi Electro sebzést okoz és meghosszabbítja a Pathsworn Pathclearer időtartamát.


Elemental Burst – Sacred Rite: Wolf’s Swiftness

Segítségül hívja a testében lakozó isteni szellemet, és átalakul a Pactsworn Pathclearerré.


Pactsworn Pathclearer

Cyno Normál, Feltöltött (Charged) és Zuhanó (Plunged) támadásai Electro sebzéssé alakulnak, amit nem lehet felülírni. Cyno Elemental Masteryje és a megszakításokkal szembeni ellenállása nő, valamint immunitást szerez az Electro-Charged reakció sebzésére. Ez a hatás megszűnik, ha Cyno elhagyja a pályát és legfeljebb 18 másodpercig tart.


PASSZÍV KÉPESSÉG – Featherfall Judgment

Amikor Cyno a Sacred Rite: Wolf’s Swiftness által létrehozott Pactsworn Pathclearer állapotban van, akkor időközönként belép az Endseer állásba. Ha a Secret Rite: Chasmic Soulfarert ebben a helyzetben használja, akkor aktiválni fogja a Judication hatást, amely növeli a Secret Rite: Chasmic Soulfarer sebzését 35%-kal és 3 Duststalker Boltot lő ki, amelyek Cyno Támadási értékének (ATK) 100%-át okozzák Electro sebzésként.

A Duststalker Bolt sebzése Elemental Skill sebzésnek számít.


PASSZÍV KÉPESSÉG – Authority Over the Nine Bows

Cyno sebzése az Elemental Masteryje alapján a következőképpen növekszik:

      • A Pactsworn Patchclearer Normál támadásának a sebzése az Elemental Masteryje alapján 150%-kal nő.
      • A “Featherfall Judgement” Passzív képességéből származó Duststalker Bolt sebzése az Elemental Masteryje alapján 250%-kal nő.

PASSZÍV KÉPESSÉG – The Gift of Silence

25%-kal több jutalmat szerez, ha 20 órás sumerui expedícióra küldik.

CSILLAGKÉPEK (CONSTELLATIONS)

CSILLAGKÉPEK (CONSTELLATIONS)


Constellation Lvl. 1 – Ordinance: Unceasing Vigil

A Sacred Rite: Wolf’s Swiftness használata után Cyno Normál támadásának gyorsasága 10 másodpercre 20%-kal nő. Ha a Featherfall Judgement Passzív képességének Judication hatása a Secret Rite: Chasmic Soulfarer használata alatt jön létre, akkor az időtartama frissül.

A konstelláció hatásához fel kell oldani a “Featherfall Judgement” Passzív képességet.


Constellation Lvl. 2 – Ceremony: Homecoming of Spirits

Amikor Cyno Normál támadásai eltalálnak egy ellenfelet, akkor 4 másodpercre 10%-kal nő az Electro sebzés bónusza. Ez a hatás minden 0.1. másodpercben jöhet létre. Maximum 5 stackje lehet.


Constellation Lvl. 3 – Precept: Lawful Enforcer

      • 3-mal növeli a Sacred Rite: Wolf’s Swiftness (Elemental Burst) képesség szintjét.
      • A maximális fejlesztési szintet 15-re növeli.

Constellation Lvl. 4 – Austerity: Forbidding Guard

Amikor Cyno a Sacred Rite: Wolf’s Swiftness által létrehozott Pactsworn Pathclearer állapotban Electro-Charged, Superconduct, Overloaded, Quicken, Aggravate, Hyperbloom vagy Electro Swirl reakciót hoz létre, akkor 3 Elemi Energiát (Elemental Energy) tölt vissza a csapat tagjainak (kivéve magának).

Ez a hatás 5 alkalommal jöhet létre a Sacred Rite: Wolf’s Swiftness képesség használata alatt.


Constellation Lvl. 5 – Funerary Rite: The Passing of Starlight

  • 3-mal növeli a Secret Rite: Chasmic Soulfarer (Elemental Skill) képesség szintjét.
  • A maximális fejlesztési szintet 15-re növeli.

Constellation Lvl. 6 – Raiment: Just Scales

A Sacred Rite: Wolf’s Swiftness használata után, vagy a “Featherfall Judgement” Passzív Képesség Judication hatásának létrehozása esetén Cyno a “Day of the Jackal” hatás 4 stackjét szerzi. Amikor Normál Támadással talál el ellenfelet, akkor a “Day of the Jackal” 1 stackjét felhasználva egy Duststalker Boltot lő ki. A “Day of the Jackal” 8 másodpercig tart. Maximum 8 stackje lehet, és a Pactsworn Pathclearer végeztével megszűnik.

      • Maximum 1 Duststalker Bolt lőhető ki minden 0.4. másodpercben.
      • A konstelláció hatásához először fel kell oldani a “Featherfall Judgement” Passzív képességet.

VOICE-OVER

TÖRTÉNET (STORY)

Hello (Hello: The Past)

Cyno vagyok, a korábbi Főmahamatra. Manapság arra használom a képességeimet, hogy ahogy jónak látom megbüntessem a gonoszt. Ha osztozol a szabályok és az igazság iránti elköteleződésemben, akkor segítségedre lehetek.


Csevegés: A szív súlya (Chat: Weighing the Heart)

Jó és rossz tettek… a végén mindenki mérlegre kerül.


Csevegés: Puszta véletlen (Chat: Luck of the Draw)

A szerencse képes eldönteni egy játék kimenetelét, de előbb vagy utóbb kifogyunk belőle.


Csevegés: Kétség (Chat: Doubt)

Néha megpróbálom feldobni kicsit a hangulatot, de… nem én vagyok a legjobb ember mások humorérzékének megértésére.


Ha esik (When It Rains)

Hm, megint esik…


Ha villámlik (When Thunder Strikes)

Egyes legendákban a villámokat az istenek ítéletének egyik formájának tekintik. 


Ha havazik (When It Snows)

Szeretem ha friss hótakaró terít be mindent. A táj ilyenkor tökéletes nyugalmat áraszt, ami nem élettelen, hanem nyugtató és békés. 


Ha süt a nap (When the Sun Is Out)

A napfény egyszer minden rejtett sarkot megvilágít.


Ha fúj a szél (When the Wind Is Blowing)

Legyél óvatos, felerősödik a szél.


A sivatagban (In the Desert)

Ismerős látvány…


Jó reggelt (Good Morning)

Készülődj. Ideje indulni.


Jó napot (Good Afternoon)

Készítsek ebédet mára? Nekem nem gond, de nem tudom megígérni, hogy jó is lesz. 


Szép estét (Good Evening)

Emlékszel mit mondtam? Mindig leselkedik rád veszély az éjszaka, így bármit is teszel, légy résen.


Jó éjszakát (Good Night)

Jó éjszakát. Nekem még utána kell járnom egy bűnügyi tevékenységnek a közelben.


Cynóról: Nem vicces viccek (About Cyno: Unfunny Jokes)

Hmm… egy vicc? Á, meg is van. Khm… Volt egyszer egy sivatagban rekedt utazó, aki majd meghalt a szomjúságtól, ezért kétségbeesetten imádkozott egy arra tévedő Hydro Slime iránt. Az utazónak azonban eszébe sem jutott, hogy pont abban a pillanatban egy éhező Hydro Slime egy magányos, szorult helyzetben lévő utazóért ácsingózott… Mi az, nem vicces? Tsk, szerintem fergeteges. 


Cynóról: Sivatagi Ténfergések (About Cyno: Desert Strolls)

Néha járok egyet éjszaka a sivatagban… A hideg, száraz levegő segít megtisztítani az elmém. 


Rólunk: TCG Párbaj (About Us: TCG Duel)

Van kedved egy kör Genius Invokation TCG-hez? Megmutatom az új paklim, amit összeraktam. 


Rólunk: Jelen (About Us: The Present)

A múltat nem tudjuk megváltoztatni, a jövőt pedig nem lehet megjósolni. Emiatt mindig örülj a jelennek és a mának. 


A Vízióról (About the Vision)

Lehet azt állítani, hogy isteni kiváltságban lett részem a bennem lakozó szellem miatt, és hogy az istenek felfigyeltek az ambícióimra. Ez azonban nem változtatja meg azt, hogy hogyan szolgáltassak igazságot. Egyszerűen csak folytatni fogom azt, amivel eleget teszek a kötelességemnek. 


Megosztanivaló: Tudásvágy (Something to Share: Lust for Knowledge)

Azt hiszem a legtöbb ember megérti, hogy ha valami után túlságosan is vágyakozunk, akkor az katasztrófához vezethet. Azt azonban kevesen veszik észre, hogy a tudásvágyat általában csak pozitív kontextusba vagyunk hajlandóak helyezni. Én úgy gondolom, hogy a tudás kergetése is a vágy egy formája, és hogy féken kell tartani.


Megosztanivaló: Komoly tisztelet (Something to Share: Solemn Respect)

Minden döntésnek, amit egy küldetésen hozok, mélyreható hatása lehet mások életében. Ezért kell mindig tiszteletben tartanom a pozíciómat, mint matra, akárcsak úgy, ahogy a tudást és hatalmat is tisztelem. 


Érdekes dolgok (Interesting Things)

Szeretem a sivatagban élő cserjéket. A sivatag a nyugalom és a magány szimbóluma, ahol végül minden civilizációt betemetnek majd a homokviharok. Azonban az ilyen barátságtalan körülmények ellenére is megtalálhatóak az élet jelei. Néha azon kapom magam, hogy teljesen lenyűgöz a szívósságuk. 


Tighnariról: Tudás (About Tighnari: Knowledge)

Tighnari más, mint a többi kutató, akikkel találkoztam. Ugyanazzal az odaadással rendelkezik a tudás iránt mint ők, azonban sosem lépné át a legfontosabb határokat. Néhány tudós istenként tekint magára a laboratóriumaikban, Tighnari viszont nem ilyen — ő mindig ugyanazzal a tisztelettel fordul az összes életforma felé. Azt hallottam, hogy még az Akadémia egyik pozícióját is visszautasította, és én támogatom a döntését. 


Tighnariról: Viccek (About Tighnari: Jokes)

Tighnari egyszer azt mondta nekem, hogy ne meséljek vicceket a vacsora asztalnál, kihangsúlyozva, hogy azok egyáltalán nem viccesek. Nem értettem vele egyet, így egymás után elmeséltem a három legjobb viccemet, és még részletesen el is magyaráztam mindegyik lényegét. Mire befejeztem, a vacsorám teljesen kihűlt.


Collei-ről (About Collei)

Egyszer segítettem Collei-nek elzárni egy isten maradványait a testében, de a folyamat elképzelhetetlenül fájdalmas volt. Sokak számára ez a fajta fájdalom jóval rémisztőbb lenne, mint a halál, ezért egészen lenyűgöző, hogy képes volt kitartani egészen a procedúra végéig.


Alhaithamről (About Alhaitham)

Nem igazán szeretem a túl okos embereket. Azt hiszik, hogy képesek mindent irányítani, és folyamatosan a veszély szájában táncolnak. Alhaitham azonban megbízható. A legtöbb esetben valóban ő irányítja a dolgokat és képes elhárítani a potenciális katasztrófákat.


Kaveh-ről (About Kaveh)

Tighnari és Collei sosem mondják ezt a szemembe, de Kaveh anekdotáit sokkal szórakoztatóbbnak tartják, mint az én vicceimet… Látom az arcukon. Hmm? Mit gondolok erről? Nos, szerintem vicces, hogy tudnak nevetni ilyen történeteken.


Faruzanról (About Faruzan)

Gondosan átböngésztem már a Faruzan eltűnésével kapcsolatos ügyiratokat. Abban az időben azt hittem, hogy valamilyen veszélyes kísérletet hajtott végre, de amikor személyesen is találkoztam vele teljesen elvetettem ezt az ötletet. Habár kicsit nehezen jövök ki vele, de általában egy kedves és beszédes szülőre emlékeztet. Tekintettel van másokra és sosem cselekedne meggondolatlanul.


Lisáról (About Lisa)

Természetesen ismerem Lisát, egyszer ugyanannál a bölcsnél tanultunk. Főmahamatraként számtalan tudásvággyal rendelkező ember tragédiáját láttam már, így könnyű megértenem a döntését. 


Több tudnivaló Cynóról: I(More about Cyno I)

Huh? Többet szeretnél tudni rólam? Hm, azt hiszem sokak szemében vagyok tüske… De ne aggódj, amíg nem teszel semmi veszélyeset, nem fog velem meggyűlni a bajod. 


Több tudnivaló Cynóról: II (More about Cyno II)

A testemmel hasznosítani tudom a bennem lakozó szellem erejét. Ez részben az alkatomnak, részben egy múltban kötött alkunak köszönhető. Nincs okom kerülni a témát. Ha Matraként mások lelkének sorsáról kell döntsek ebben a világban, akkor az én lelkemet is mérlegre kell helyeznem ugyanezen a módon. 


Több tudnivaló Cynóról: III (More about Cyno III)

Ahelyett, hogy a dolgok „miért”-jén gondolkodnék, szeretek a „mi történt”-re koncentrálni. Számtalan oka van annak, hogy az emberek mit miért csinálnak a világban. Ezeket az okokat hallva, nem tudod nem azt gondolni, hogy a vétkezőnek igaza volt, és hogy a közvélemény túl kemény volt vele szemben. A hátrányos helyzetű oldalnak mindig sikerül elnyernie az emberek szimpátiáját, de a bírónak meg kell szabadulnia az ilyen érzésektől. Érezhetünk empátiát a vádlott fájdalma és motivációja iránt, de az egyszer elkövetett bűncselekményt nem lehet büntetlenül hagyni. 


Több tudnivaló Cynóról: IV (More about Cyno IV)

A tudatlanság borús tengerében időnként feltűnik egy halványan pislákoló fénysugár, amely magához csalogatja azokat, akik nem értik az igazságot. Az emberek gyakran tekintik ezt a pislákolást jelzőfénynek, ami vezeti őket az útjukon, de ha így tesznek, akkor figyelmen kívül hagyják a koromfekete tengerekben rejtőzködő hatalmas veszélyeket. Eltántorítani a fénytől azokat, akik már régóta a sötétben lakoznak önmagában is kegyetlenség, de folytatnom kell a munkámat egészen addig, amíg végre le nem győzzük a vízfelszín alatt mélyen megbújó ellenséget.


Több tudnivaló Cynóról (More about Cyno V)

Már minden érdemleges információt megosztottam veled. Mi mást mondhatnék még neked? Hehe, a kíváncsiságod egészen figyelemre méltó… Rendben van, halljuk, mit szeretnél még tudni? Ahhoz vagyok szokva, hogy én kérdezek ki másokat. Most, hogy fordult a kocka… érdekes érzés.


Cyno hobbijai (Cyno’s Hobbies)

A szabadidőmben szeretek másokkal Genius Invokation TCG-t játszani. Az, hogy egy szabályrendszeren belül lehetőséged van kreatívnak lenni, és többféle variációt is kipróbálni többé teszi egy egyszerű játéknál — ez művészet.


Cyno gondjai (Cyno’s Troubles)

Nemrég láttam egy regényt Inazumából, ami a Genius Invokation TCG-ről szólt. Amikor a főszereplő szorult helyzetben találta magát egy olyan lapot húzott, aminek léteznie sem szabadott volna. Ez egész mélyen megrázott és hatalmas fejtörést okozott nekem: a pakliba való közvetlen beavatkozással egy olyan csodát tudtak létrehozni, amire senki sem számított. A kérdés csak az…, hogy ezzel megszegték a szabályokat, vagy alapjában véve ez is a játék szabályai közé tartozik? 


Kedvenc étel (Favourite Food)

Rizs, hús és szárított magvak, joghurttal összekeverve, majd megpirítva… micsoda ízkavalkád. Érezni lehet a gőzzel együtt kiszivárgó aromát, amikor belevágsz a ropogós külsejébe. Nem is tart sokáig az elkészítése, egyértelműen ez a kedvenc ételem.


Legkevésbé kedvelt étel (Least Favourite Food)

Az élelem, amit sivatagi útjaim során viszek magammal teljesen íztelen. Ha túl sokat eszel belőle, akkor hálás leszel bármiért, aminek akár csak egy kevés íze is van. Ha viszont választanom kellene valamit… nem mondanám, hogy szeretem a bogarakat, vagy bármit is, ami velük kapcsolatos…


Ízlés: Finom (Receiving a Gift: I)

Finom. Hálásan köszönöm. 


Ízlés: Tűrhető (Receiving a Gift: II)

Elfogadom. Köszönöm.


Ízlés: Nem az én ízlésem (Receiving a Gift: III)

Agh… Ezt nekem készítetted? …Biztos vagy benne? 


Szülinap (Birthday)

Ahem… Szeretnék neked boldog születésnapot kívánni. Habár nincs sok tapasztalatom az ünnepléssel kapcsolatban, de amikor eszembe jutott, hogy hamarosan születésnapod lesz, úgy döntöttem, hogy készülök neked valamivel. Először is, itt van ez a kártyapakli, amin dolgoztam. Azt hiszem, hogy passzolni fog a stílusodhoz. Ezenkívül felszabadítottam egy kis időt a napirendemben. Szeretnél elmenni valahova? Szívesen elkísérlek. A születésnap csak egy napig tart, ezért minden percét ki kell élvezni. Csak érjünk vissza három napon belül.


Érzések az ascensionről: Bevezetés (Feelings About Ascension: Intro)

Érzem ahogy új erő jár át, ez a fejlődésem bizonyítéka.


Érzések az ascensionről: Fejlődés (Feelings About Ascension: Building Up)

Megesküszöm, hogy betartatom a szabályokat és megbüntetem a gonoszt.


Érzések az ascensionről: Tetőpont (Feelings About Ascension: Climax)

Jó kis löket. Ezer köszönet.


Érzések az ascensionről: Konklúzió (Feelings About Ascension: Conclusion)

Az erőm kiteljesedett, de még mindig vannak olyan dolgok, amiket nem tudok kizárólag az erőmmel megoldani. Sokszor fog még előfordulni, hogy az érzelmek és a szabályok nem állnak majd összhangban egymással, de azt hiszem képes leszek a jövő kalandjai során megtalálni az egyensúlyhoz vezető megoldást.


 

HARC (COMBAT)

Elemental Skill

Add meg magad! / Hiábavaló. / Nincs hová menekülnöd! / Elítélve. / Bűnös! / Eljött a vezeklés ideje!


Elemental Burst

Igazságot szolgáltatok! / Megszületett az ítéleted. / A bűneid a lelkeden száradnak.


Kincsesláda kinyitása (Opening Treasure Chest)

Jól megérdemelt jutalom. / A kitartásunk kifizetődött. / A civilizációk alapja a vagyon. 


Alacsony életerő (Low HP)

Erősebb vagy, mint gondoltam… / Már hozzászoktam. / Ugh… támadj, megint!


Társ alacsony életerőn (Ally at Low HP)

Vonulj vissza. Ne próbálj keménykedni. / Innen átveszem.


Elbukás (Fallen)

Eljött… az én időm… / A halálban… új élet kezdődik… / Az ítéletem… hibás volt…


Könnyű találat (Light Hit Taken)

Értelmetlen.


Erős találat (Heavy Hit Taken)

Kemény ellenfelek. / Szép munka. 


Csatlakozás a csapathoz (Joining Party)

Készen állok minden tőlem telhetőt megtenni. / A küldetésünk elkezdődik. / Ki a következő célpontunk?

A Karakterlapot Fordította: Menyhárt Luca

LektoráltaRépás Veronika Anna, Gábor Zsófia, Menyhárt Zsolt, Porupsánszki Zoltán