
Karakter
- Csillag Rang: 5 ⭐⭐⭐⭐⭐
- Alternatív Név: Naganohara Yoimiya
- Cím: Csintalan Lángok
- Szervezet/kör: Naganohara Tűzijáték Bolt
- Származás: Inazuma
- Csillagkép: Aranyhal (Carassius Auratus)
- Vision/elem: Tűz (Pyro)
- Fegyver: Íj (Bow)
Információ
- Nem: Nő
- Születésnap: Június 21.
- Életszakasz:
- Magasság:
- Japán szinkronszínész: Kana Ueda (植田佳奈)
- Kínai szinkronszínész: Na Jin (金娜)
- Angol szinkronszínész: Jenny Yokobori
- Koreai szinkronszínész: Bak Sin-hee (박신희)
Karakter Történet
Karakter Történet Részletek
Yoimiya neve Hanamizaka szerte híres. Ő a legtehetségesebb pirotechnikus Inazumában, és úgy ismerik mint a „Nyári Fesztivál Királynője.” Yoimiya örökölte meg a Naganoharák legfontosabb feladatát: páratlan élményekben képes részesíteni az embereket a folyamatosan megújuló és látványos tűzijátékaival. A kézművessége mellett, sok gyermek szemében tölti be a „hősies nővér” szerepét is. Nem számít mennyire nagy egy probléma, Yoimiyának mindig van egy megoldása a nap megmentésére. Legyen szó félelmetes illúziókról, vagy a rideg valóság árnyairól, mind eloszlanak Yoimiya tűzijátékainak csillagfényes varázslata alatt. Azonban nem csak a gyerekeket segíti, amennyiben valaki hajlandó beszélni vele a problémáiról, Yoimiya segítő kezet nyújt neki, és a tőle telhető legtöbbet megteszi, hogy átsegítse őt a krízisen. Ragyogó tűzijátékok, meleg csillagfények és szenvedélyes lángok mind egy örvénylő táncra csatlakoznak Yoimiya kezeiben. A derűs mosolya mindig képes inspirálni az utazókat, és megvilágítja számukra az utat.
Karakter Történet 1
Az Inazumaiaknak a tűzijátékok a nyarat szimbolizálják. A különböző fesztiválokon meghatározott időközönként különféle, változatos eseményeket rendeznek, egyedül a tűzijátékok jelenléte az állandó. Több mint egy évszázaddal ezelőtt a Yashiro Bizottság egy káprázatos tűzijáték bemutatót tartott a „megemlékezés” tematikájában. Az akkori tűzijátékok Inazuma legnagyobb pirotechnikusai által készültek, és ez volt a Naganohara Tűzijáték Bemutató eredete. A modernebb időkben a tűzijátékozás gyakoribbá vált, és a Naganohara Tűzijáték Bemutató lassan egy olyan eseménnyé vált, amelyhez bárki csatlakozhatott. A Tűzijáték Bemutató közben mindenki meggyújthatja a kedvenc tűzijátékait, és a Naganohara Tűzijáték bolt kiválaszt egy megfelelő időpontot egy igazán pazar előadáshoz. Amikor Yoimiya átvette a boltot, már az első ünnepsége is döbbenetesen jó volt. A Tűzijáték Bemutató előtti estén Kamisato Ayaka így utasította Yoimiyát: „Őméltósága személyesen fogja nézni ezt a tűzijáték bemutatót. Ezért kérlek, ha lehet add hozzá Őméltósága címerét – az Electro Mitsudomoet – a tűzijáték repertoárba.”
„Haha, csak várd ki a végét!” – válaszolta Yoimiya, nagy magabiztossággal egyetértve.
Mielőtt elkezdődött volna, Yoimiya végig szaladt a városon, és tűzijáték kilövők ezreit helyezte el minden résben és sarokban. A fesztivál fináléjára, a tündöklő tűzijátékok egy hatalmas, képes tekercset formáltak meg, amely Inazumát festette le az égen. Mégis, Ayaka nem találta a kritikus címert a tűzijátékok egyikében sem, és azon gondolkodott, hogy Yoimiya hibázott-e az előkészületeinél. Csak miután beszélt Yoimiyával tudta meg, hogy Inazuma képének az égben volt egy csavarja, ami szemszögtől függően megváltoztatta a tűzijátékot. Ha a Tenshukakuból tekintették meg, a tűzijátékok a Raiden Shogun házcímerének egy óriási, tiszta és precíz képét formálták – néhány játékosan csipkés dekorációval tetőzve. Természetesen hogyan is hibázhatott volna Yoimiya egy tűzijáték bemutatón? Így egyszerre nyerte el az emberek és a Raiden Shogun dicséretét is, így ez az ünnepség egy időtlen klasszikussá vált, amely számtalan ember emlékezetébe hagyott mély nyomokat.
Yoimiyával az inazumai nyarak nem fognak hiányt szenvedni káprázatos tűzijátékokból – így kapta a becenevét, „A Nyári Fesztivál Királynője.”
Karakter Történet 2
Naganohara tűzijátékait mindenki szereti, és a boltban a munka mindig gőzerővel folyik. Emiatt az emberek úgy gondolják, hogy ha fontos ügy hiányában lépnének be, azzal csak hátráltatnák a munkát. Yoimiya esetében azonban az ellenkezője az igaz, mivel a beszélgetés a másik nagy hobbija. Sőt, ha nincs kivel beszélnie, nehezebbnek találhatja a koncentrálást. Ha a vendéggel való beszélgetés az ő módszere arra, hogy „megértse a hangulatukat és a gondolkodásmódjukat, hogy a legjobb tűzijátékot legyen képes elkészíteni”, akkor az, hogy halad az árral és leül teázni és beszélgetni az emberekkel az áru kiszállítása után a módszer arra, hogy Yoimiya megjutalmazza magát. Néha ha ez sem elég, útközben cseveg a szomszédokkal, és ad nekik néhány csecsebecsét, amiért cserébe egy kis kosárnyi édességet kap. Ezeknél a beszélgetéseknél Yoimiya mindig képes jó egyensúlyt találni a hallgatás és beszéd között. Nem ismétli magát, nem lép át határokat, nem tűnik közömbösnek vagy túl érdeklődőnek. Egy tea fölötti beszélgetés után mindenki jókedvűen távozik. A szomszédai mind átlagos emberek, és az életük nem igazán van tele különleges dolgokkal. Néha ugyanazt a hírt újra és újra meghallgatja különböző emberek tolmácsolásában, de Yoimiya ezt nem találja idegesítőnek. Amit ő élvez, az a másokkal való beszélgetés folyamata – akkor is ha ugyan arról beszélnek, különböző embereknek különböző álláspontjai lesznek. Miután átvette a tűzijáték üzletet, Yoimiya kapcsolata a szomszédokkal még harmonikusabbá vált. Több idős ember számára egy régi ismerős lett, és gyakran hívták meg az otthonaikba, hogy leüljenek és felidézzék a múlt év fesztiváljait. A középkorú szülők meg szokták kérni Yoimiyát, hogy legyen a köztük és a gyerekeik közötti kapcsolat közbenjárója, és megvendégelik a mindennapi családi élet jelentéktelenségeivel. A fiatalok Yoimiyát egyfajta testvérként kezelik, önkénteskednek hogy segítsenek a nehéz tűzijáték-alapanyagokkal megpakolt szekeret hordozni, remélve hogy Yoimiya hamarabb végez a munkával és kiviszi a gyerekeket játszani.
Yoimiya így gondolja: „Hiszek a nyelv páratlan hatalmában. Nincs semmi, amit valahogy ne lehetne megbeszélni!”
Karakter Történet 3
A tökéletességre törekvő mesteremberek gyakran szigorúak és fegyelmezettek, de Yoimiya egy kivétel, szabadon cselekszik és be nem tervezett szüneteket tart. Néha késő estig kell dolgoznia, mert napközben kihagyta a munkát a túl sok beszélgetés miatt. Napkeltekor azonban felmászik egy magas helyre, hogy onnan nézze a felkelő napot a befejezett munka sikerélményével a szívében. A bizonytalan, bársony-arany felhőkre nézve Yoimiya gyakran új inspirációt szerez, és mindenféle új tűzijátékot képzel el, akkor is ha nemsokára aludnia kell. A szomszédok rátaláltak már miközben ereszeken, faágakon és leállított vízimalmokon aludt. Néha még le is esik, csipásan nézve az édes álmainak és fénylő csillagainak távolodását a messzeségbe.Szerencsére, sosem sérült meg komolyabban ezeknél az incidenseknél, de szerzett egy pár karcolást és vágást, és ennek köszönhetően tanulta meg, hogy hogyan kell a sebeket kezelni. Máskor Yoimiya éjfélig alszik, ízlésesen elintézve minden dolgot mielőtt kimegy egy sétára. Talán egy rögtönzött kaland lesz belőle, vagy talán egy bátorságpróba. Ha egy barát is érdekelt a dologban, őket is meghívja. Ha egyedül szeretne lenni, magányosan utazik. Az, hogy úgy élhet ahogy szeretne, egyfajta szabadságérzetet ad Yoimiyának. Mások pedig bármikor találkozhatnak vele. Szereti ezt a szabadságot, és gyakran mondja, hogy valóban nagyon érdekessé tette az életét.
Természetesen az ünnepségek éjszakáin visszafogja magát. Nem történhetnek hibák ezeknél a mindennél fontosabb bemutatókon – a „hivatalos vállalkozásán.”
Karakter Történet 4
A tűzijátékok értékesítése mellett, a Naganohara Tűzijáték Bolt különböző, kidolgozott csecsebecséket is árul. Ezt mondhatjuk Yoimiya másodlagos karrierjének. Mindenféle csecsebecsék díszítik a polcokat, amelyek közül néhány exotikus import darabot Beidou-tól szerzett, és amelyek rendkívül jellegzetes kézműves darabokká váltak, míg a többi olyan gyakorló munkák, amelyek Yoimiya kirobbanó ihletettségének kiélése közben jöttek létre. A virágzó üveggolyóktól kezdve, amelyek ütközéskor kivirágoznak, a búgócsigákig, amelyek pörgés közben úgy csiripelnek mint a madarak, a neon papírsárkányokig, amik árnyalatot váltanak, ahogy felemelkednek a levegőbe, és a valamelyest elbukott Onikabuto hintó… ezeket a játékszereket az egyszerű emberek játékai inspirálták. Nem csak gyerekek között népszerűek, hanem a felnőttek által is nagyon közkedveltek. Még Arataki Itto, az Arataki banda feje is átmegy megvásárolni a különlegesen megalkotott csecsebecséket, amiket aztán elvisz hogy kihívja az egyik nemezisét egy játékra. Yoimiya csecsebecséi nem csak játékok. Ha egy kicsit belegondolunk, nagyon hasznosak lehetnek a mindennapi életben. Egy kitűnő példa erre a szöcske tekercs: egy gyűrű, ami különböző gyúlékony anyagokat és fűszereket tartalmaz. Amikor meggyújtják és felakasztják őket, szúnyogriasztásra is fel lehet használni őket.
Sokan mennek Yoimiyához segítségért a kiváló szaktudása miatt. És bár szokott tiltakozni mondván, hogy „Ez egy tűzijáték bolt, nem egy mindenes bolt. Még én sem lehetek képes mindenre”, akkor is megpróbál segíteni, még ha a napi keresete csak annyira elég, hogy egy kevés harapnivalót vegyen magának. És élvezi is az egészet, elvégre Hanamizakában mindenki a barátja.
Karakter Történet 5
“Fényjátékos szivárvány, tudja minden kívánságom, kívánságom fenn az égben, éjjel tovább világítson.”
Ez a névtelen népdal már jó ideje ismert volt. Az elmúlt években a gyerekek félreértelmezték, és azt gondolták, hogy amíg fényes csecsebecséket visznek Yoimiyához, amiket elcserélnek vele névre szóló tűzijátékokra, és ha ezeket a tűzijátékokat meggyújtják, a kívánságaik valamikor a jövőben valóra válnak.
Hanamizaka gyermekei így ezen dallal az ajkukon nekiláttak gyönyörű kis dísztárgyak keresésének, majd arcukon buzgó reménységgel elvitték őket Yoimiyának. Yoimiya eleinte aggódott emiatt, de miután hallotta, hogy a gyerekek hogy értelmezték azt az éneket, örömmel fogadta a kéréseiket, és egy kis csavart is helyezett a történetbe: a „szivárványok” az énekben nem csak fényes kincsekre értendőek. Amíg ő „megfelelően fényesnek” találta, legyenek azok színes kövek a patakokból vagy kagyló darabok a tengerpartról, elfogadta őket, és az egyezségnek megfelelően pompás tűzijátékokat készített. Persze ha véletlenül drága dolgokat vittek neki előfordult, hogy azt mondta rá, hogy túl átlagosak, és elvitte a gyerekeket, hogy megkeressék az elveszett javak tulajdonosát. De az egyáltalán nem számított, hogy a kincsek fénylettek vagy sem. A lényeges rész a gyerekek meggyőződése volt, hogy a „szivárványokat” tényleg el lehetett cserélni „tűzijátékokra”. Bár néhányan naivitásnak gondolhatják, Yoimiya mindent belead, hogy megvédje a gyerekek kedves kis kívánságait. „A dolgok, amikben gyerekként hittünk, és amiket megtapasztaltunk pótolhatatlan kincsekké váltak.” Inazuma legendás képeskönyvei gyakran a következő képekkel vannak tele: az aranyos és játékos Nagy Mujina Youkai, a fenséges Shiba Harcos, az Origami Nue, aki a semmiből jelenik meg… talán akik ilyen aranyos formában rajzolták meg a démonokat, hasonló szándékokkal rendelkeztek, mint Yoimiya. Inazuma lezárásának közepette a gyerekek Yoimiya köré gyűlnek és élvezik az örömteli perceket. Yoimiya saját, gyerekekéhez hasonló szíve és élénksége sosem fakul meg, csak úgy mint a tűzijátékok és csillagok, amelyek csillámlanak, és ragyognak az éjszakai égbolton.
Yoimiya Cukorkás Doboza: “Édes Gyöngy”
Minden fesztivál alkalmával Yoimiya nem csak harapnivalót próbál szerezni a boltokból, hanem mindenféle édességet is gyűjt, amiket aztán gondosan becsomagol és egy cukorkásdobozba helyezi őket. Hasonlóképpen, mint amit gyakran hajdíszként is visel, Yoimiya cukorkásdoboza egy kis karmazsin labda, amit finom zsinórok és ékes kiegészítők díszítenek. Minden örömteli esemény alkalmával kivesz egy cukorkát a dobozból és megeszi. Ha a barátai vagy a gyerekek a közelben vannak, velük is megosztja az édességeket. Yoimiya szomszédjai gyakran összetévesztik a hajdíszeit a cukorkásdobozzal, innen ered a téves beceneve, az „Édes gyöngy”.
A doboz üresedési sebessége a boldogság mértékének fontos mércéje. Minél gyorsabban ürül ki, Yoimiya annál elégedettebb. Néha, amikor elfoglalt, figyelmetlenül a cukorkásdobozt használja hajdíszként, és csak a nap végén veszi észre a hibáját. Mégis, még ez a hiba is inspirálja Yoimiyát. Attól fogva felváltva viselte őket.
„Tippeljetek: van-e ma cukorka a hajdíszemben? Mindenki aki eltalálja, szabadon választhat édességet!”
Vision
Yoimiya mindig kész beszélgetni. Csak akkor csendesedik el, amikor a tűzijátékok felemelkednek az égre, ő pedig csak nézi a pompás látványt.Az emberek gyakran mondják, hogy a tűzijátékok úgy jönnek és mennek, mint egy röpke szívdobbanás, de ha elég emlékezetesek, örökre az emberek szívében fognak virágozni.Azok, akik veled voltak, és a pillanat szeretetreméltósága egy gyönyörű emlékké ássák magukat az elméd mélyébe. És ahogy felnézel ugyanazokra a tűzijátékokra sok évvel később, ugyanaz az emlék és a vele járó érzések minden bizonnyal újra a szíved előterébe kerülnek. Ez is „örökkévaló”, nem? A különleges tűzijáték darabkáinak összetétele, amelyek csak a Naganohara családhoz tartoznak, pontosan ezért léteznek. A jóakaratot és a kívánságokat gyönyörű tűzijátékokba egyesítve, a múlandó dolgok bevésődnek az örökkévalóságba. Ez Yoimiya munkájának a jelentése. Egy, a Naganohara Tűzijáték Bolt átvétele utáni nyári éjszakán Yoimiya nem tudott aludni, így napkeltéig folytatta a keresést. Hirtelen egy csengő hangot hallott, és egy izzó-vörös tárgy egy nem használt kilövő csőbe esett. Eleinte Yoimiya egyfajta öngyújtóként használta a Vízióját. Szerencsére az apja is felfedezte, és elmagyarázta neki a Vízió jelentőségét. Szóval ez az apró drágakő képes egy embernek elképesztő és rejtélyes erőket adni. És mégis mi mást tudna csinálni a gyerekek megvédésén vagy néhány ártalmas szörny elkergetésén kívül?
„Még ha lehetne másra is használni,” gondolta Yoimiya „előfordulhat, hogy az én kezemben sosem lesz szükség ezekre a dolgokra. Én csak egy boldogságot üldöző ember vagyok, egy tűzijáték-készítő, aki szeret élni.”
Az idő azóta tovább repült, és Yoimiya még tehetségesebbé vált a „tűz” irányításában, csak úgy mint a tűzijátékok készítésben. Néha megáll és megkérdezi magától: „Egy olyan átlagos személy mint én hogyan szerezhette meg az istenek elismerését? Az istenek… talán szeretik a tűzijátékokat?
KÉPESSÉGEK (TALENTS)
KÉPESSÉGEK (TALENTS)
- Normál Támadás: 5 egymást követő lövést hajt végre.
- Feltöltött (Charged) Támadás: Célzás közben lángok gyűlnek össze a nyílhegyen. Ennek különböző hatásai vannak, attól függően, hogy mennyi ideig töltődik az energia:
- 1-es Töltési szint: Egy tüzes nyilat lő ki, ami Pyro sebzést okoz.
- 2-es Töltési szint: Maximum 3 Lángoló Nyilat lő ki attól függően, hogy mennyi ideig töltjük a nyilat. Kilövésük Célzott Lövésnek számít. A Lángoló Nyilak a közeli ellenfeleket célozzák meg, és követik őket mozgásuk közben, találatkor Pyro sebzést okoznak.
- Zuhanó (Plunging) Támadás: Nyílzáport lő ki a levegőben mielőtt a talajnak csapódva területi sebzést okoz.
(E)-KÉPESSÉG (Elemental Skill) – Niwabi Fire-Dance
Yoimiya egy csillagszórót lenget meg, amitől egy salétrom gyűrű keletkezik körülötte.
Niwabi Enshou: A Niwabi Enshou ideje alatt a Yoimiya Normál Támadása által kilőtt nyilak lángra lobbannak, a sebzésük megnő és Pyro sebzéssé alakulnak át. Ez idő alatt a Normál Támadás: Firework Flare-Up nem fog Lángoló Nyilakat generálni a 2-es Töltési szinten. Ez a hatás deaktiválódik, amikor Yoimiya elhagyja a harcmezőt.
A „Niwabi” egyfajta füstölő tűzijáték, amelyet Yoimiya maga hozott létre. Mivel minden előzetes edzés vagy felkészülés nélkül meggyújtható, így igazi bombasiker lett belőle. Számos tűzzel kapcsolatos incidens után a Tenryou Bizottság elrendelte a „Niwabi” használatának betiltását, de még mindig gyakran lehet látni éjszakánként apró, fényes szikrákat fellobbanni. Ha felülről nézzük őket, majdnem úgy néznek ki, mint a kis pislákoló csillagok.
(Q)-ULTI KÉPESSÉG (Elemental Burst) – Ryuukin Saxifrage
Yoimiya a levegőbe ugrik eredeti alkotásával, a „Ryuukin Saxifrage”-dzsel, és meglepetésekkel teli lángoló rakétákat lő ki, amelyek területi Pyro sebzést okoznak, és az egyik eltalált ellenfelet Aurous Blaze-zel jelöli meg.
Aurous Blaze: Yoimiya kivételével a csapat bármelyik tagjának minden Normál/Feltöltött (Charged)/Zuhanó (Plunging) támadása és az Elemental Skill/Elemental Burst képessége, amely egy Aurous Blaze által megjelölt ellenfelet talál el robbanást vált ki, amely területi Pyro sebzést okoz. Ha egy Aurous Blaze által érintett ellenfelet legyőznek a hatás időtartamának lejárta előtt, a hatás egy másik közeli ellenfélre száll át, aki megörökli a fennmaradó időtartamot. Aurous Blaze robbanás 2 másodpercenként egyszer történhet meg. Amikor Yoimiya a elesik, a képességei által létrehozott Aurous Blaze hatások deaktiválódnak.
A tűzijátékok ember alkotta csillagfények, üstökösök, amelyeket az égbe lőnek. Bár csak egy pillanatig tartanak, ragyogásuk emléke biztosan tovább él.
PASSZÍV KÉPESSÉG – Tricks of the Trouble-Maker
A Niwabi Fire-Dance alatt Yoimiya Normál támadásainak találatai 2%-kal növelik a Pyro sebzés bónuszát. Ez a hatás 3 másodpercig tart, és maximum 10-szer halmozódhat.
PASSZÍV KÉPESSÉG – Summer Night’s Dawn
A Ryuukin Saxifrage használatával a közelben lévő csapattagok (Yoimiya kivételével) 10%-os támadási érték (ATK) növekedést szereznek 15 másodpercig. Ezen felül egy további támadási érték bónusz adódik hozzá a „Tricks of the Trouble-Maker” halmazok száma alapján, amivel Yoimiya rendelkezik, amikor Ryuukin Saxifrage-t használ. Minden egyes halom 1%-kal növeli ezt az ATK bónuszt.
PASSZÍV KÉPESSÉG – Blazing Match
Amikor Yoimiya dekorációs-, dísz- és táj típusú berendezési tárgyakat készít, 100% esélye van arra, hogy a felhasznált anyagok egy részét visszatéríti.
CSILLAGKÉPEK (CONSTELLATIONS)
CSILLAGKÉPEK (CONSTELLATIONS)
Constellation Lvl. 1 – Agate Ryuukin
A Ryuukin Saxifrage által létrehozott Aurous Blaze további 4 másodpercig tart. Továbbá, ha az Aurous Blaze által érintett ellenfelet az időtartamán belül legyőzik, Yoimiya támadási értéke (ATK) 20%-kal nő 20 másodpercig.
Constellation Lvl. 2 – A Procession of Bonfires
Amikor Yoimiya Pyro sebzése Kritikus találatot okoz, Yoimiya 6 másodpercig 25% Pyro sebzés bónuszt kap. Ez a hatás akkor is kiváltható, ha nem Yoimiya az aktív karakter.
Constellation Lvl. 3 – Trickster’s Flare
- 3-mal növeli a Ryuukin Saxifrage képesség szintjét.
- A maximális fejlesztési szintet 15-re növeli.
Constellation Lvl. 4 – Pyrotechnic Professional
Amikor Yoimiya Aurous Blaze hatása robbanást vált ki, a Niwabi Fire-Dance újratöltési ideje (CD) 1,2 másodperccel csökken.
Constellation Lvl. 5 – A Summer Festival’s Eve
- 3-mal növeli a Niwabi Fire-Dance képesség szintjét.
- A maximális fejlesztési szintet 15-re növeli.
Constellation Lvl. 6 – Naganohara Meteor Swarm
A Niwabi Fire-Dance alatt Yoimiya Normál támadásai 50%-os eséllyel kilőnek egy extra Lángoló Nyilat, amely az eredeti sebzés 60%-át okozza. Ez a sebzés Normál támadás sebzésnek számít.
A Karakterlapot Fordította: A Genshin Impact Hungary rajongói csapata!
- Rajmond Roland (Raze)
- Karácsonyi Niki
- Menyhárt Luca
- Gábor Zsófia