Név: Kiss Gábor

Egy új fejlesztői beszélgetés ~ Lássuk, mit tartogatnak számunkra!

1. Kérdés: Van valami módja annak, hogy megszerezzem az eseményekről lemaradt kütyüket? Sajnálom, hogy kihagytam.

  • Válasz: Azoknak az Utazóknak, akik lemaradtak, ne aggódjanak. A 2.2-es verzióban az Utazók Mora segítségével megvásárolhatják a Windblume Festival Commemorative Balloon, Windsong Lyre, és Wind-Blessed Harpastum kütyüket Marjorie boltjában Mondstadtban~

2. Kérdés: Zhongli pajzsa néha átfedésben van Ganyu célkeresztjével, ami megnehezíti a mobil felhasználók számára a célzást.

  • Válasz: A 2.2-es verzióban ennek optimalizálásán is dolgoztunk. Csökkenteni fogjuk néhány olyan effekt átlátszatlanságát, amely eltakarja a célkeresztet, amikor a karakterek célzási módba váltanak.

3. Kérdés: A korábban kiválasztott opciókat el lehet menteni a Hangout Eventekben? Kicsit fárasztó, amikor megpróbálom megszerezni az összes különböző befejezést.

  • Válasz: Ez az optimalizálás a 2.2-es verzióban kerül megvalósításra!(*’U`*) A 2.2-es verziótól kezdve, ha ugyanazt az eszközt használjuk egy Hangout eseményhez, a korábban kiválasztott opciók el lesznek mentve.

4. Kérdés: A PS5 vezérlők nem működnek túl jól a PC-n. Mikor lesz hozzá támogatás?

  • Válasz: A 2.2-es verzióban a PC-k már támogatni fogják a DualSense™ (PlayStation5) vezeték nélküli vezérlőket~ Az Utazók megtapasztalhatják a DualSense™ vezeték nélküli vezérlő magával ragadó haptikus visszajelzését és dinamikus adaptív kioldó funkcióját.

5. Kérdés: Inazuma szállítási megbízásai túl sokáig tartanak.

  • Válasz: A 2.2-es verzióban növelni fogjuk a szállított áruk életerejét (HP) és mozgási sebességét, így az Utazók gyorsabban teljesíthetik a küldetéseket.

6. Kérdés: Raiden Shogun (E)képessége, a Chakra Desiderata túl fényes, ha túl sokáig nézed.

  • Válasz: A 2.1-es verzióhoz képest a 2.2-es verzióban optimalizáltuk Raiden Shogun Chakra Desiderata elemét azáltal, hogy csökkentettük a fényerejét különböző fényviszonyok között.

7. Kérdés: Lehetséges a Serenitea Pot fali berendezési tárgyként fotókat hozzáadni?

  • Válasz: A “Fotókeret” berendezési tárgyak jelenleg fejlesztés alatt állnak. A jövőbeni verziókban új belső berendezési tárgyak lesznek elérhetőek, amelyek a Hangout Eventek Hangout Emlékeit tudják megjeleníteni. Az Utazók kiválaszthatják a Hangout Emlékeket a preferenciáik szerint, hogy megjelenítsék a Realmjükben~

Ezen kívül a fejlesztők már tudomásul vették a “zenét lejátszó berendezési tárgyak” iránti kérést, és rögzítették a visszajelzés gyűjteményben~


8. Kérdés: Láthatnánk az ellenségek felállását, amikor a Spiral Abyssban alakítjuk a csapatunkat? Nagyon nehéz megjegyezni az ellenségek felállását, amikor a csapatomat alakítom.

  • Válasz: A fejlesztőcsapat ezt feljegyezte~ A fejlesztőcsapat a következő verziókban optimalizálni fogja a Spiral Abyssban lévő ellenfelek felállásának megjelenítését. Amikor a Spiral Abyss emeletet vált, megtekintheted az ellenfelek felállását.

9. Kérdés: Visszaállítható az alapértelmezett csapatom a Co-Op módból való kilépés után? Ezt minden alkalommal manuálisan kell megtennem.

  • Válasz: A fejlesztőcsapat dolgozik rajta. Egy jövőbeli verzióban, amikor az Utazók a Co-Op módból visszaváltanak egyjátékos módba, az alapértelmezett csapatuk vissza lesz állítva.

Továbbá, a jövőbeni verziókban, amikor egy csapattárs elhagyja a csapatot a Co-Op módban, az említett csapattárs karakterét az alapértelmezett csapat karaktere fogja helyettesíteni, mielőtt belépne a Co-Op módba. Például: a Co-Op módba való belépés előtt az utazóknak A, B, C és D karakter volt a csapatukban. A Co-Op módban négy barát jön össze játszani. Az Utazó lesz a házigazda, és ő irányítja az A karaktert. Ha a csapatból az egyik csapattárs távozik, akkor a B karakter veszi át a csapatban megüresedett helyet.

A 2.2-es verzióban javítunk egy olyan problémát is az egyjátékos módban, amikor az ellenfelek képességeinek időtartama és újratöltési ideje (Cooldown) nem állt meg a játék szüneteltetése után.

A javítás után egyes ellenfelek már nem tudnak olyan gyorsan másik képességre váltani, amikor az Utazók szüneteltetik a játékot. Például, amikor a Primo Geovishappal szembenézel, akkor az már nem fogja tudni kihasználni a játék szüneteltetésének idejét arra, hogy rövid időn belül többször is végrehajtsa a “Primordial Shower” képességét. Egy másik példa lehet, amikor Maguu Kenkivel és Childe-dal küzdesz meg. Ebben az esetben az ellenség nem fogja tudni kihasználni a szünetet arra, hogy nagy sebzést okozó képességeket használjon.

Hasonlóképpen, a frissítés után néhány különböző támadási fázisú ellenség nem lesz képes gyorsan fázist váltani, csak azért, mert a képesség időtartamát nem lehet szüneteltetni. Például a frissítés előtt, amikor az Oceaniddal küzdöttek meg és az Utazók szüneteltették a játékot, akkor ez a szünet nem befolyásolta az Oceanid képességét, így amikor a játék folytatódott, az Oceanid gyorsan át tudott lépni a következő támadási fázisba. A javítás után hasonló problémák többé nem fordulnak elő.


Forrás: https://m.hoyolab.com/#/article/1146233