Kedves Utazók,

Fejlesztőink hamarosan megkezdik felkészíteni a rendszert a frissítő karbantartásra. Amíg a frissítés előkészítése folyamatban van, addig nem tudtok majd bejelentkezni a játékba. Kérjük, vegyétek figyelembe a frissítés időpontját, és ennek megfelelően tervezzétek be a játékidőtöket.

Miután ez befejeződött, a játék frissülni fog egy új verzióra. Javasoljuk, hogy a frissítést Wi-Fi kapcsolaton keresztül telepítsétek.


〓Frissítés menetrendje〓

  • A frissítés karbantartása 2023. 03. 01. 11:00-kor kezdődik, és várhatóan 5 órát vesz igénybe.

〓Hogyan frissítsd a játék kliensét〓

  • PC: Zárd be a játékot, nyisd meg a Genshin Impact Launchert és kattints az Update-re.
  • iOS: Nyisd meg a App Store-t és koppints a frissítésre.
  • Android: Nyisd meg a játékot és kövesd a képernyőn kiírt utasításokat. (Másik módszer, ha megnyitod a Google Play Áruházat és rákoppintassz a Frissítésre.)
  • PlayStation®4 és PlayStation®5: Jelöld ki a Genshin Impact-et a Home oldalon és nyomj rá a BEÁLLÍTÁSOK (OPTIONS) gombra > Frissítések keresése (Check for Update).

Ha bármi problémába ütköznél az új verzióra való frissítés közben, kérjük, ne habozz felvenni a kapcsolatot a Costumer Service-szel. Megpróbáljuk a lehető leggyorsabban, a legjobb tudásunk szerint megoldani a problémát.


〓Kompenzáció〓

  • 300 Primogem
  • (60 Primogem minden óráért, amíg nem lehet belépni).,

〓Követelmény〓

  • Kompenzáció: Minden Utazó, aki elérte az 5-ös Adventure Rangot 2023. 03. 01. 11:00-ig.
  • Kérjük a 3.5-ös verzió vége előtt gyűjtsétek be.
  • Fejlesztőink játékon belüli levél formájában osztják ki a kompenzációt a frissítést követő 5 órában. A levél a kiküldést követő 30 nap után lejár, így ne felejtsd el időben begyűjteni a kompenzációt!
  • További frissítési, bug javítási és más kompenzációs részleteket lásd a Verziófrissítés Részleteiben, ami 2023. 03. 01. 00:00-kor jelenik meg.

〓Verziófrissítés tartalmának áttekintése〓


〓Módosítások és optimalizációk〓

● Rendszer

A Fegyver és Artifact fejlesztő részen mostantól több felhasználandó tárgyat is kiválaszthatsz a kijelölés lenyomva tartásával és görgetéssel/elhúzással.

A Destroy felületen mostantól a kijelölés lenyomva tartásával és görgetéssel/elhúzással egyszerre több Artifact és Fegyver is kiválasztható lesz.

Mobilon, amikor az interakciós billentyű nem elérhető, mostantól lehetőség van a megfelelő terület megérintésére a nézési szög beállításához.

Optimalizálásra került a Fegyverek és az Artifactok kezelőfelületének műveletei és interakciói, és javításra került néhány probléma:

– Kontroller módban, miután a Fegyverek és az Artifactok maximális szintre lettek fejlesztve, vagy miután egy Fegyver potenciálját teljesen kiaknáztuk a refinement használatával, akkor mostantól a „Vissza” gomb segítségével visszatérhetsz az előző oldalra.

– Kontroller módban, a Fegyver/Artifact tulajdonságok a Fegyver/Artifact Fejlesztés fül jobb oldalán  fel-le kapcsolhatóak lesznek a jobb joystickkal.

– Kontroller módban, az Artifact Interfacen az összehasonlító ablakot mostantól ugyanazzal a gombbal is be lehet csukni, amivel megnyitottuk.

Kijavításra került egy olyan probléma, ami miatt az Artifactok nevei az Artifact Fejlesztés menüben el volt homályosodva.

Optimalizálásra került az Artifactok és/vagy Fegyverek mozgásának effektusai, mikor ezekből a Karakter felületen választasz.

● Hang

Optimalizálásra került a hang visszaverődésének hatása bizonyos beltéri helyszíneken.

Optimalizálásra került bizonyos interfészek hangteljesítménye.

Optimalizálás került néhány karakter koreai, angol és japán hangja, és javításra került néhány voice-over szöveghiba.

Optimalizálásra került néhány küldetés koreai, angol és japán hangja.

● Genius Invokation TCG

Beállításra került a Genius Invokation TCG kockadobási fáziásának felületi teljesítménye.

Beállításra kerül a  „Summons” és a „Team Combat Status”-ba tartozó hatások felhasználhatósági számának frissítési logikája a Genius Invokation TCG játékban. A felhasználhatóság száma ezentúl a lehető legmagasabb számmal lesz egyenlő. Például: Tegyük fel, hogy egy „Summon” kategóriás hatást kezdetben 2-szer lehet felhasználni, valamint, hogy ez a hatás már eleve érvényben van, és jelenleg 4-szer lehet felhasználni. Az optimalizálás előtt, ha ezt a „Summon” hatást újra létrehozzuk, akkor a rendelkezésre álló felhasználhatósági szám 2-re frissülne. Az optimalizáció után viszont a maximálisan elérhető felhasználhatósági szám 4 lesz.

● Egyéb

Optimalizálásra került bizonyos jelenetek vizuális teljesítménye.

Optimalizálásra került az Utazó csillagképének aktiválásához szükséges anyag leírása.

A térképre rákerül egy barlang bejárathoz vezető út a Desert of Hadramaveth térség  Qusayr Al-Inkhida’ területén (csak egy ikon lesz hozzáadva a térképhez, a terület változatlan marad).

Az Eternal Oasis területen már nem lehet használni a „Treasure Compass” kütyüt.

Módosításra került a „The Dirge of Bilqis” achievement megjelenési sorrendje a „Sumeru: The Gilded Desert – Series II” achievement katergóriában.

Módosításra került az „Achievement: Sandstorm” névjegykártya neve, mostantól „Sumeru: Sandstorm.”  

Módosításra került néhány tárgy kategóriájának neve.

Néhány, az ellenségek által dobott tárgy kategóriája, „Character and Weapon Enhancement Material”-ra változik. A „Talent Level-UP Material” kategória „Character Talent Material”-ra változik.

A Bossok legyőzése után néhány Resinnel megszerezhető Character Ascension Material neve „Character Level-Up Material”-ról „Character Ascension Material”-ra változik.

A Crafting Benchen keresztül megszerzett „Gadgets” kategória „Consumables”-re módosul.


*Ez egy fikciós mű, és nem kapcsolódik semmilyen valós személyhez, eseményhez, csoporthoz vagy szervezethez.

“PlayStation”, “PS5”, “PS4”, “DualSense”, “DUALSHOCK” regisztrált védjegyei vagy a Sony Interactive Entertainment Inc. védjegyei.


Forráshttps://www.hoyolab.com/article/16630379/